HomeFractieMarco Vis

Participatiewet
Armoedebeleid
Sport en Cultuur

Ik ben Marco Vis, 43 jaar en woon in Oud-Beijerland. 15 jaar geleden zijn mijn vrouw en ik hier komen wonen omdat we vanuit de stad meer dorps wilden gaan wonen, waarbij we graag voldoende voorzieningen wilden behouden. Inmiddels hebben we 4 kinderen en wonen we erg naar ons zin in de Hoeksche Waard.
Ik reis iedere werkdag met het OV naar Rotterdam centrum waar ik leiding geef aan een internationaal team van Client Service Managers die wereldwijd service verlenen aan de institutionele klanten van Robeco. Een uitdagende baan, waarbij diversiteit en kennis van culturen enorm belangrijk is.

De bijbel is het uitgangspunt voor mijn politiek handelen. Omzien naar de medemens en handelen in het belang van de burgers in de Hoeksche Waard. Vitaliteit is belangrijk voor de Hoeksche Waard, daarom moeten we er voor zorgen dat de onder andere de bereikbaarheid verbetert, voldoende betaalbare woningen worden gebouwd, er goede scholingsmogelijkheden zijn en basisvoorzieningen voor iedereen bereikbaar blijven.

Met u/jou en voor u/jou, wil ik me de komende periode inzetten om onze speerpunten te realiseren.